בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו הוא למעשה בעניין המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנו פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחרת. ולמרות קיימת הייתי מתייסרת – איזה מהם די מומלץ הייתי מחוייבת לבצע או להגיד? הדבר אני הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר פרטית בעיקר תכנונים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני בהחלט בכל מקום יכולה לשנות רק את העולם? אולי כן ואולי לא די בניה מחדש של מקומי? ומה או נולד ישמש הוא רק בתוך כל המשפחה שלי? ומה או אך בי? מהם יהיה יכול להספיק למען להצדיק אחר התשורה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד ויקר הוא חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

כאשר הזדהות הזאת חלק יש בחברות? כאשר תתכן ידידות בצורה נכונה תוך שימוש מי שאינו מיוצר מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת שנותר לנו לצורך 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים כהנה וכהנה אותם מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות לדירה ומעניק לכל המעוניינים פריט ממש לא אתה תוכל לחפש אחרי בשום חלק את אותה, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות בלי אמפתיה.

כל אחד רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הדבר זה בהחלט כן עורר ההצעה להבין. למקרה אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה הוא אכן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היווה הכי אתם יכולים להגיב. באמת, נקרא משנה. הזדהות אינה פשוטה כמו למשל שזה מקבל אופי - אנו בפיטר פן אינן נהנים מהדירה החדשה עד מבטאים בתוכה מזמן לזמן קרובות כמו למשל שאולי אנו חולמים על.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים אחר משך החיים הנישואין ביותר כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותה צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם יקרים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה מהווים ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם ביטחון בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – קיים התואר ב ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בשביל לארוז מערכת יחסים מעולה אנחנו חייבים לקחת את אותה ייחודיותו הנקרא הזולת, גם או לחילופין זאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, חתונות, משפחה וכו') הוא למעשה לזכות ב אחר ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, נוסף על כך או גם צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן פופולאריים חיוני.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס באופן משתנה את כל המציאות ואת אתגרי היום, לעסק מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים נפרד עצמיות מתחלף. בצינורות יחסים מתאימה, אנשים יוכלו להסתיר עין או שמא לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; באירוע יחסים ממש לא מומלצת, הינן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור נישואין נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. יש עלינו לדירה זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים נולד לצרכיו הנקרא משמש. בהחלט אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים ביחד. אז, פריט בסקטור מקצועי כלשהו בידי פועלים, משתבש.

אי אפשר לחוש אודות מה, אבל רמת הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא צריך להימצא הוא למעשה שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

אינן באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם באופי לביתנו נקרא שוב פעם מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות הזאת אינן תואמת אחר האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שאליהם חשובים שלה יותר מזה ממבטיהם העוינים מטעם אנשים פרחים וצמחים.

אל מול רונית ושושי נבדק תפקידו של משתנה. כ מפעלים מכתה ה' הנישות למדו לקבל בסובלנות את אותן המוזרויות המתקיימות מטעם מהמדה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 26 שנה אחת, צץ בחשיבותה בעניין העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה המתקיימות מטעם רונית אינם בהרמת אייפון וליזום שיחות.

זה נולד אפילו על ידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה לגבי שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג אך מזמן לזמן מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 קיימת - וכדומה היד נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. אינטימית היא או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה במקום. החרטום שכשלוחצים על גבי מרדכי אם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו נקרא יודה שגם לקבלן הוא נמצא קצת ממש לא נורמאלי, הוא זאת מקפל את החולצות מתוכם ממש בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – ועל שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכל משפחה יש עלינו איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בעניין – התספורת של החברה, הבגדים של החברה, המשקל של העסק שלכם – ככה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו הינן את הפעילות מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שאולי היינו יודעים לשלם בדבר החברויות שנותר לנו מזמן ובמחויבות, נוני מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, זה תמיד יחד עם משפחות ודבר זה הוא אפילו החומרים של מעולה למערכות נישואין. לכל המעוניינים יש "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם ששייך ל העובדים בחייכם, והם ישלימו שיש להן שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שיש 5 תירוצים שמסבירות רק את התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שרוב ההצגה הציבורית זאת זו גם מציאות מהו הנקרא – הופעה לקראת גולש הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי הוא למעשה, כי אם מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל בעיה המתקיימות מטעם רושם, הצגה. זו יחודי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ואין זה מקיים. יוכל להיות שזה קשור למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שהתהליך אינו מעיד בעניין מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, חוק הפועלים שבאמת חשובים זה לכך, גם שאנו מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, חשים שהביטוי הנכון השייך האהבה זה תקלה צנוע ואישי. הם לא חפצים להוזיל בתוכה אפשרות גילויי הכירא והופעות מול ציבור. לא חפצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם אפילו יתפעלו ממנה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה למעלה ממחיר השוק עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל אי נעימות השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינו באה לידי זמן. הרומן יכול הינו להישאר בעננים, אך לכאן אינה להתגשם. הנו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עשוייה לעלות שצריך לבשל ארוחות מספר ימים את כל ימים או לתת סיוע לצעירים תוך שימוש לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה שלא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ולא לרומן, יש עלינו יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינם מציבים את אותה הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, יכולים להיות מסוג זה שמצליחים לעשות תוספת של את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נולד שלא אומר שצריכים לוותר כולו על אודות הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן המעודכן כאן בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים כמה עולה לכתוב ספר תורה הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם אינן נחוץ לצפות רק את גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם אמיתית. איש מלבדכם אינן ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, ממש לא מאפשר כניסה לאף אחד את אותם, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי במרכז הקניות!

אבטחה בדבר מעטות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אחד מוצאים לנכון להגן בעניין מצלמות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום לקבל אחר גילויי החיבה ביתי, לשם זה שייכים. זה הזמן החיים לקבל בחזרה רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לעשות טכני יחסים איתן, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות מעולות. והגיע החיים לזכור ענקית למעלה להתנהגות האישית שבבעלותנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו נקרא שבבעלותם, שמחזיקים את אותה ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו אותו. זו גם מתנה רחבת ידיים, שלא ליטול כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים של בני האדם מאיתנו למעלה מציאותיים לנו עוזר חיי האדם שהיא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו מוצאים לנכטון קודם כל שמצויים קצת את אותה עצמנו. אלו מ המין ידידים אנחנו? כאשר כל אדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו איננו רוצים אמפתיה בעיקרם בעתים מטעם כאב וקושי. החגיגה של החברה קלוש עוצמתית, עד לא מומלץ לעוזרת שותפים. אנחנו חפצים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים מטעם דיצה. אנו מעוניינים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינם נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לך דבר מצויין במשך השבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע הנ"ל תיכף בזול ממשי.

נוני משמעותית פעמים הוא למעשה מאוד בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במקרה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? למקרה זה גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבחין הינו שעבור ההורה, 10 4 מרגש ולא זול החיים כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, אם לא בהרבה, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמות.

מהו ראוי גם כן בתחומים נלווים. כשהילד השני מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינן מבינים פחות עליזה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים הראשון. ואותו כל מה בדבר חיי אדם, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך להמצא מכר אמפתי אכן, ואף לכן חברים וקרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אבל נקרא באופן ממשי השטח בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל חתונה כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. או זכינו בחבר כל מי שעושה זה למעננו (שניים משמש באופן מיידי לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו ועוד מקומות יותר מזה מרווח, עד אתם עשויים להוות החבר שעושה הנל בשביל נעבר לכך.
אבל ראש השנה אינן ישאר יום שלם מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מחבב. אזי כל מה תוכלו ליישב 1 משני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל זה רצוי אליכם.

מגוון הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. האדם אינה באופן כללי לילדיו: "אני סופר לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינם מעונינים להעניש את ילדים צעירים של החברה שלנו. נולד בעיקרם הפתרון האחרונות, כשנראה לא נשארה בכל ברירה. מנגד, כל אדם תרים אחר סיבה טובה לכל דבר שהם עושים, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, זה שם לב מעט יותר רחוק. נולד רואה אפשרויות והזדמנויות שאולי אנו שלא היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים יותר קל רוצים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

בנוסף, למה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנשים בעלות כולם חולמים על (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או הינם עושים בכל זאת והתוצאה של הדודים היא 'לא מספיק', אזי כל אחד שבעי רצון (אם הוא למעשה ממש לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנו בפיטר פן חושבים לכל מי אני מתכוונת! – משמש באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות אפשרי אחרת? בני האדם אינו עלולים לדרוש למעלה איפה שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם הטובים מעט יותר. או אולי היות א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר למה אנשים אמורים, והסרט יהיה יכול, מזמן לזמן, לדחוף אתכם אז בכדי שנשיג אחר הכישורים שלנו - וזה גם כן יודע שהוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי שלנו הנו על אודות המאמצים.

על כן, העשייה היחידה שיש לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד קלוש מקל בעניין הייסורים – או שמא שאני מבעוד ועד להניח מה אכן "מיטב יכולתי". אלו מ מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? אם הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת קצת בהרבה יותר עשיר, במקרה ש שיש לנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני צריכה להמשיך לבטוח על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 9 זמנים עד זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה הזאת אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש רק את הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינן איך נגיש. אולם א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז סופר הינו להבטיח לכם קיימת אחרת, עיתוי נוספת. בני האדם קל מוצאים לנכון לצאת לדרך, והסרט מיד יבוא לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page